awesome dude

hejsan!
har ni några tips, på något roligt inlägg/tips eller så jag kan skriva så är de bara att kommentera här under, jag funderar på något riktigt grymt jag kan göra, men har total hjärnsläpp!
är verkligen sugen på att få till något awesome. ska tänka lite..
iallafall efter skolan drog jag till johanna,f vi skulle pluggat men de blev typ inget plugg alls...
jaja, vi hade jätte skoj, nu är jag iallafall hemma haha!
jag har en sådan dag, jag tänker på alla jag saknar haha, & allt jag skulle vilja haft i mitt liv,
två grejer jag vill ha är ; en iphone & en as go killee-
de suger att de inte alltid blir så man vill, jag hoppas bara att det jag precis startat slutar som jag vill-
pusss
ph; jag & sanna på lerum hoho. awesome

Kommentarer
Postat av: Rebecka

såå söta <3

2012-01-18 @ 20:37:19
Postat av: klara

Fina du älskar dig <33

2012-01-18 @ 21:34:38
URL: http://klarafagberg.blogg.se/
Postat av: sanna

fin bild på oss älskot!

2012-01-18 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0