SWED

hej förlåt för att jag inte uppdaterat något!
Men iallafall dagen börja med att jag mötte upp Klara & Rebecka vid redbergsplatsen, sen åkte vi till Saltholmen.
Där log vi och sola och bada i någon timme sen kom Johanna våran babe, som har vart i Turkiet lääänge!!
Så hade hon tagit med sig massor av gottigheter, så log vi där tills typ 6 då började vi dra oss mot hållplatsen, runt 20 över sju var jag hemma.
Då fixade jag mig skitsnabbt, sen så mötte jag dom sen igen kvart i så drog vi in till stan.
Så vart de värsta kaos och vi tappa bort Rebecka & Klara så jag och Johanna drog hem till mig, & nu ska hon sova hos mig, mysigt!
Nej men nu ska jag sociala med Johanniseeen!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0