Liseberg

Hejsan!
Har haft en skit bra idag med Klara, vi var ju somsagt på liseberg, haha..
Vi åkte lite saker, och gick gasten oså, det var riktigt kul!
Sen gick vi till godisaffär köpte godis och gick hem till mig och kollade på film o lite såå,
Klara gick för typ en halvtimme sedan, mamma hade vart och beställt en iPhone till mig, gud vad jag är glad nuu, så alla skriver sina nummer på facebook om ni känner mig!
Iallafall får typ den om 1-2 dagar, min lilla bäbis, haha.. är riktigt lycklig!
Så ni kan ju tänka hur mycket uppdatering de kommer bli, kommer blogga så mycket + videoinlägg! haha
Vi färgade klaras ögonfransar också, awesome!
Iallafall, det  var min dag puss!
klaras ögonfransar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0