white lips, pale face, breathing in snowflakes, burnt loungs, sour taste, lights gone, days and, struggeling to pay rent, long nights, strange mens.

jag älskar dig, det vet du. har ringt dig , har gjort allting för dig,
men om du inte ens har tid att snacka med mig i telefon i fem minuter , 
så tänker jag inte kämpa mer för oss, jag känner hur jag krossas samtidigt som jag skriver detta,
men tydligen om du inte bryr dig om mig, så orkar jag inte bry mig om dig.
för du bryr dig verkligen inte, det är ganska kul att den som alltid sagt att den ska finnas där
& man tror på det, är alltid den som finns minst.

hej, ska sova nu .. ligger och lyssnar på musik Ed Sheeran- The A Team. 
skit bra.. !
medans jag snackar med några på facebook, förlåt att min blogg blir värsta deppbloggen, 
men mår just nu itne så bra! men snart så blir de bättree. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0