SVAR

hej alla söta!
fick en fråga förut på förra inlägget, tänkte svara på den i ett inlägg!

Hej! hm.. jag brukar gymma ganska olika, mycket ben & rumpa & kondition.
men här kommer lite av dom maskinerna jag använder,
för benen använder jag - sittande benspark
den ser ut såhär 
bencurl- det är nästan samma maskin fast man trycker ner istället för att trycka upp!
bänkpress- man har alltså vikter på varsin sida av en stolpe som man trycker upp & ner med benen.
hip adduction- den jobbar både insidan av låren & rumpan,
vadpress- jätte jätte jobbig, men otroligt skönt efter!
löpband- 
crosstrainer- den är nog den jobbigaste som finns..! man dör verkligen men den är typ den bästa maskinen om man vill förbränna!
sittups- otroligt tråkigt, men skit grymt för fin mage
rygglyft- jätte viktigt att göra lika mycket rygglyft som situps eller tvärtom, för annars kan de bli ojämt!
2. Jag gymmar med min kompis johanna, la ut en bild på mig och henne tillsammans för någon dag sedan, 
vi gymmar jätte bra tillsammans, pushar varandra till högsta haha!

Jag gymmar ju somsagt på hela hälsan, där är det 13 års gräns!
Det ligger vid munkebäckstorget & kostar 675 för 3 månader!
sedan finns det ju 10 klippkort & 6 månaderskort också, men jag har tre! det är en bra början, så man inte tröttnar ;)

& alla ni andra, skriv gärna om ni undrar något så ska jag verkligen försöka göra ett så utfylligt svar till er, 
& alla era frågor svarar jag på i inlägg, !

hoppas du fick veta det du ville, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0