ullared längtar ...

h4j förlåt för att jag bloggar så otroligt dåligt...
men de blir snart ändring!, bara att nu är de lov så jag orkar inte spendera all tid vid datorn, utan är istället med mina bästavänner!

men imorn är de den bästadagen på längee, då åker vi .! dom bästa brudarna, drar till ullared,
då fan ska ullared få se att affären kommer vara tom när vi går ut därifrån ;)
hahah, men typ.. 
jag längtar så oerhört... men jag tror jag måste sova nu för bussen går halv 8, de betyder att jag måste gå upp 6.. 
haha sliiiten, men de kommer bli skitnajs, vi kommer sitta där på bussen, lyssna på lite musik & ha de underbart!
;)

lite saker jag kommer köpa :
*smink
*hårprodukter
*lösnaglar hihi
*solglasögon
*hårinpacking, shampoo, balsam osv
*hörlurar med diamanter
*parfym & deo
*trosor & bh
*kläder ( om de finns något)

sen kommer jag inte på så mycket mer, 
men allt kommer upp på bloggen sedan! 
jag kommer antagligen blogga innan jag åker & sedan på bussen!

pösspöss..

Kommentarer
Postat av: jossan

dem har inga snygga solglasögon där... c; eller dem hade de när jag va där iallafall ;)

2012-04-11 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0