somethimes i think i know you better than you know yourself

blir så förbannad, får inte över mina bilder från min kamera..
så ni får se dom senare, hade underbar kväll iallafall!
är jätte taggad för imorn, då ska jag träffa...
eller nej det får ni se imorn! :)
spännandeeee, right?
idag blir de bara chilla, jag har blivit helt tränings galen, skulle lätt åka till gymmet en andra gång idag om det vart närmare, eftersom jag är i torslanda nu!..
igår på gymmet körde vi kondition- löpband , ben, bänkpress för benen, sedan andra maskiner jag inte vet vad dom heter, vader, situps, rygglyft & lite crosstrainer!
idag körde vi kondition & situps & rygglyft, så denna dagen körde vi inte så hårt.
men drar nog imorgon med och kör kondition, fyfan vad jag ska bli fit till sommarn asså, börjar få lite små panik nu för beach 2012..

skulle lätt döda för denna kroppen,

seriöst dagens ideal? man blir ju seriöst galen, alla ska vara smala osvosv.
vad gör inte alla för att passa in i denna idealen? jo tränar som jävla galningar, 
tycker det är ganska sjukt.. man ska bara må bra med sig själv & vara hälsosam,
alla är perfekta som dom är!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vad du gymmar? vem gymmar du med, är det 15-årsgräns? vad kostar de?

2012-04-28 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0