sjuksjuk & mera sjuk

hejsan darlings!
förlåt för jag inte har uppdaterat så mycket,
men i helgen så var jag hos pappa eller ja lördag till idag, 
vi åkte till lek&buslandet med caesar, han verkligen älskade det!!
ruschelkanorna var nog det roligaste han varit med om, haha söt!
sedan på vägen hem när pappa körde mig, så kände jag hur jävla illa jag mådde & trodde det berodde på att jag är åksjuk, men så kände jag hur de typ vattnades i munnen usch,haha sen så typ skrek jag ; påseee kommer spy typ,
så spydde jag som en gris, äckel..
men sen har jag nu fattat att jag är magsjuk eftersom jag spytt typ 7 gånger till, kan inte äta något för jag bara spyr upp det, usch så äckligt.
& JAG ÄR SÅ JÄVLA HUNGRIG...
kan inte ens dricka jävla vatten, blir så irriterad, men iallafall så de är ingen skola för mig idag inte!
ska verkligen försöka blogga så mycket som jag orkar, men vi får ju se vad jag känner för om jag inte orkar så orkar jag inte, bara så är det.
nu mår jag ganska bra ändå , kollar på kardashians familj på kanal 5 haha.
vi hörs sen antagligen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0