godnatt

tänkte bara säga godnatt till er alla!
Jag tog en dusch förut, så härligt !
Sedan satte jag mig med min morot-gurk & dipp med mamma & jörgen och kollade lite på en film, 
sedan gick jag in hit och svara på lite grejer och snacka med några, nu har jag bestämt mig för att gå och lägga mig, är otroligt trött och behöver sömn för jag ska orka träna imorn!
ska också påvägen in imorn gå tillbaks till elgiganten med min kamera sladdöveförning och säga att de är glapp i den & att jag vill ha en ny, men det tror jag dom fixar på ett kick faktiskt..

nej men nu får ni ha en toppen kväll resten av alla som nu sitter uppe, härligt med helg!
vad ska ni göra imorn?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0