dagen

Hejsaaan! förlåt för dålig uppdatering men är med min underbaring cajsa, andra natten jag sover över dåva. Idag har vi först vart istan jag köpte ett par jeans, och en sktjorta och några bh:ar. lägger upp bild sen, iallafall efter stan köpte vi med oss mcdonalds och käka hemma hos cajsi, sen kolla vi på skräckfilm och sen ryckte vi upp oss, fixade oss och drog ut mot eklanda, eller nej först frölunda torg och köpte energidryck, sedan eklanda med amar, sen på bussen kom jag på att min mobil var hos amar så då fick vi gå av bussen, så blev vi typ halvt jagad av en psyko gubbe hahaha... sen åkte vi iallafall tillbaks, och sen till cajsa igen,min dag typ haha! imorgon blir de nog träffa amar igen, sen kommer mamma och hämtar mig så blir de myskväll hemma!... de blir najs så! Men ska försöka uppdatera imorgon med.. Detta är somsagt mobilinläggså de gåer inte ayy lägga upp bilder!.. Aja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0