bilder!

hej sötisar!
ungefär vid 5 följde jag mamma för hon var tvungen att köpa nya jeans för hennes gick sönder vid knät haha, & hon ville verkligen inte gå med det.. men aja, 
så vi drog till allum & kollade i några affärer, åh.. mamma är så sjukt kräsen, så kul, han som jobbade där visade massor av byxor och hon ba: hm.. dom ser nästan smutsiga ut..
haha skämmig, nej men älskar henne ändå.
sen köpte vi mat på vägen hem, sedan har jag bara legat och lyssnat på musik, saknar alla mina kompisar i skolan... wäwäwwäää...
men ska gå imorn såklart! mår helt klart bättre idag, men man ska ju stanna hemma en dag efter man har haft magsjuka..

nu tänkte jag ge er iallafall några bilder på mig ifrån idag, men usch hur man ser ut.. aja, bjuder!
tänkte också visa denna vita klockan, som jag fick av min syster som hon köpte till mig när hon var i stockholm, hon köpte också en earcuff & ett örhänge till, men det visar jag någon annan dag.
puss

Kommentarer
Postat av: klara

OMG vad söt :') haha :*

2012-04-25 @ 20:17:16
URL: http://klaracw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0