inka är en skit hohoh.

tjaaaaa,
min älskade tjej inka, vill verkligen att jag ska blogga!
så då gör vi sååå,hmm.. har inte mycket att säga.?
jag luktar kille, hahaha vafan kul?..
käkar lite godis, men fick me dirren ångesten, ska fan inte äta godis mer nu, blir bara en tjockis tillslut!
hohoh , jag längtar sjukt till julen, den är najsssssssssssssss.
på söndag blir det bio med älskling && de ska bli hur awesome som helst,
imorgon blir det ganska chill, fixa sig lite segt kanske ut och träffa någon, & sen måste jag plugga också, den sveed..
:(
min dator suger.. inlämnad fucking 4 gånger, problemdata.
känns som jag levt i en egen bubbla utan mitt sociala liv med datorn haha ..
men nu är allt grymt igen !
inlägget för denna kvällen ithink så nu säger jag gonatt fast jag kanske lägger mig senaaaaaaaare.
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0