vänner är det bästa man kan ha.

herregud, kan vara missnöjd med massor av saker,
men en sak som jag aldrig kommer sluta älska är mina vänner, mina underbara vänner!
tack till er alla som står ut med mig när jag gnäller som en liten bebis...
tack för att just ni bryr er , & ni gör mig verkligen glad! såfort jag snackar med er får jag ett leende på läpparna!
jag älskar er ni är änglar , & alla har sina dagar, och det är då jag behöver dom som mest,
tack för alla underbara minnen och skratt.
jag är så glad att jag har just er,
i really am.
utan er skulle mitt liv varit grått, skulle itne byta ut er mot något.
jag älskar er dunder mycket!

Kommentarer
Postat av: klara

:************<3333333333333333333333333333333

2011-12-19 @ 22:55:49
URL: http://klaracw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0