svar på tal.

fick en kommentar förut, där någon tyckte jag var finare i mitt gamla hår & att jag borde färga tillbaka,
så här får du ett svar tillbaka : hej du, jag saknar faktiskt mitt gamla hår också, & ångrar att jag färga det, men jag hade haft den färgen i 13 år så jag ville ha en förändring & det var inte meningen att det skulle bli så gult utan mer vittt/ ljust åt det hållet, men det är så det blir när man färgar själv & jag rekomenterar itne det, även om man vill ha förändring osv, jag tänkte lixom att de är billigare att göra själv & ville gärna göra det så fort som möjligt & ändå slösade jag 900 kr på mitt hår som jag inte ens blev nöjd med.
först färgade jag själv, sen en gång till för jag trodde det skulle bli bättre & sen slingor hos frisören .
då kunde jag fått ett bra resultat för samma penga massa..
& tyvärr kan man inte färga tillbaka till mitt gamla hår för det var massor av olika slingor i, unikt hår om jag ska säga så.
så ja, jag önskade att man kunde ''färga tillbaka''
haha skulle lyssnat på min mammi...
HAHAHA , så alla som läser! lyssna på era mammor! dom har alltid rätt! ;)
pusss

Kommentarer
Postat av: Alexandra knudsen

Jag hade exakt likadant nästan , jag ska för alltid lyssna på Mammi ! Slösade fan bort 1570 kronor på avfärgning och slingning hos frisören :( !<3

Puss

2011-12-12 @ 22:10:59
URL: http://alexandraknudsen.webblogg.se/
Postat av: inka

Du hade vart lika fin med grönt hår som med blondt jag hade älskat dig i alla färger lika så dina andra vänner..

Du är skitfn nu & du var skitfin !

2011-12-12 @ 22:40:33
URL: http://inkajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0