svar+ inkasplace

Kräftan om svar på tal:
Röker du?
Hur många pojkvännen har du haft?
Vad ångrar du mest med ditt liv?
Du skriver aldrig något om din pappa, varför inte?

Snälla svara på alla, hemskt gärna i ett inlägg. Please?
Ps. Du är verkligen jätte söt och din blogg är hur bra som helst!!!

sv: 1: nej jag röker itne.
2. jag räknar inte men ganska många typ, haha.
3. jag ångrar ingenting, man lär sig av sina misstag & jag har haft jävligt kul, så även om jag fick skit mycket skit för det, så var det kul för stunden och det slår allting.
4. jag bor inte hos min pappa just nu, det beror på privata saker som jag inte tar upp här, men träffade han igår första gången sedan somras, :)

tack så hemskt mycket, jätte snällt!
puss



---------------------------------------

just nu: chillar hos inka med ella , vi har de bäst, hör av mig ikväll med bilder osv.
pussss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Har några frågor, snälla svara:

Är du kär i någon?

Är du bortskämd?

Tycker du att du är snygg?

2011-12-31 @ 11:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0