simprov nono

hejsan, är redan hemma jaaadu..
dom andra har simprov nu men jag ska göra de på måndag med klara & sophie antagligen.. x)
de suger att vara tjej ibland asså.
iallafall väntar på att min mammi & sis ska komma hem från ullared, && hoppas dom har shoppat lite till mig ;)
hihiihi..
sen drar vi till torslanda & myser för imorgon fyller bästa mamma år! då ska vi få in lite julstämning haha, vi ska baka pepparkakor osånt!
jag skulle kunna lägga mig och sova några timmar haha..
men jag vill säga till alla tjejer i klassen, lycka till! :d
seriöst våran klass är nog den goastee, alla tjejer håller ihop i vårt & torrt faktiskt, älskar er alla!
men nu ska jag mysa lite vidare till dom kommer hem!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0