läger !

hejsan, haha... skulle sova men orkade itne...
& känner mig väldigt dum om jag inte bloggar nu när uppdateringen har varit så sämstt..
jag & mina tjejor har haft sådan u-underbar helg!..
när vi väl kom fram till parkeringssaken så var det en fet backe hur långt som helst som vi släpade våra väskor upp för, sedan valde vi stuga & jag och hilma och siri och johanna och astrid sov i samma stuga, så första natten sov jag & johanna med varandra för astrid skulle hem dagen efter, & det fanns bara fyra sängar.
sen packade vi upp oså, haha sen åt vi något :)
& bara myste för vi kom fram ganska sent ! ;) så den dagen hände inte ett skit typ!
nästa dag kom några goa ledare ! & sen fick vi gå sjukt långt och svara på frågor osånt, sen på kvällen var det läger eld hihi!
sen senare efter vi hade ätit julmat osånt mummaa, så kom johan & nicklas & filip & någon mer, & så spelade vi kort med dom haha, sen slutade det med att vi maserade dom haha & sen somnade dom i våran stuga så jag & hilma & nicklas sov på en madrasss... & filip hade tydligen kastrofobi så han fick en helt egen säng den skiten..
sen log johan själv på över madressen & sen log johanna & siri också där uppe.. fast dom kunde tydligen inte sova där så dom drog på natten och sov i bastun ahha... herregudd.. sen vaknade jag med en figur i pannan som hade färgat av sig från nicklas arm.. :(
haha... och den går inte bort - najs nej?
sen idag har jag vart så ledsen över att lägret är slut, seriöst det var så sjukt skoj!?
jag ville fan inte åka hem.. hahha, sånt skönt gäng asså!
längtar redan tills nästa läger...
ha det sjukt bra för nu drar jag o chillar, senare blir det liseberg!!!
pusss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för läger? Asså typ dansläger,fotbollsläger....

2011-12-04 @ 19:30:33
Postat av: Anonym

Vad var det för läger? Asså typ dansläger,fotbollsläger....

2011-12-04 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0