inka in the house '

Hej på er , inka här igen . Eftersom issa har vart underbar & funnits för mig när jag behövt det så tänkte jag göra desamma .
Jag tänker inte ta upp något om varför hon inte bloggar utan jag kommer endast göra några inlägg tills issa är back on track så att säga .Resten är upp till issa !

Kan berätta lite om min dag -
Vaknade as usual halv 7 käkade frulle såg julkalender oså , fixade mig plattahåret/valdekläder/sminkamig .
Första lektionen var spanska & död som jag var så vaknade jag genast till liv när jag såg att vi hade vikarie i stort sett hela dagen woop!
På spanska lektionen satt jag nere vid skåpen med goingarna & pratade .. haha blev inte mycket plugg där inte .
Hade sen svenska med Calle med-C då kollade vi på nån film - Chilldillliigt .
Sedan håltimma & julbord .
Fick på sista lektionen sluta tidigare en halvtimma , gaalet hur bra denna dagen rulla .
Har dock fått öroninflammation igen agh det suger .Men jaja .

Nu ligger jag nerbäddad i sängen & har just snackat med issa  , älskar dig galet mycket & duvet att min dörr alltid är öppen för dig raring !

dags att sova nu yes , här har ni dagens outfit -

skitkass kvalité men jaja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0