god jul...

mina kära vänner!
hoppas ni får världens bästa dag, haha min dag har redan börjat med bråk gött aaaaaaao.
jag lyssnar på the fray, haha gillar inte julmusik faktiskt.. tycker den är långtråkig.
hahaha, men ja, bloggingen kommer vara förjävla dålig idag, men de fattar ni nog ;)
först klockan 1 så kommer alla mina underbara släktingar hit & jörgens släkt, och då ska vi äta julmat, efter det blir de kalle anka haha!
& sen efter 5 någongång ska vi öppna paketen och de ska nog bli roligast ahha!
är skit hungrig men vill inte äta frukost, så jag kör på skeeeeeet mycket mat vid 1 hahaha!
min syster är väldigt sur på mig så nu ska jag gå och krama henne och säga förlåt för ja var dum haha.. ;)
men vi hörs imorn eller sent ikv !
pusss
HA EN BRA JUL ÄLSKLINGAR!
hade pusss

Kommentarer
Postat av: inka

älskling va söt !

2011-12-24 @ 12:01:49
URL: http://inkajohansson.blogg.se/
Postat av: klara

är en klänningen från hm? isf har jag en sån. :9

2011-12-24 @ 23:34:04
URL: http://klaracw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0