facebook sak

Fredde Lundback : jag känner inte haha! typ någon random från stockholm tror jag :)
Felicia Swedberg : en tjej som går i 6:an på min skola, söt.

Moa Kuhlin : skit söt tjej, men känner inte så bra! verkar jättesnäll!
Rebecka Buch ; go tjej, jag har kännt länge! en av dom närmaste vännerna.

Klara Cecilia Wallman : en tjej jag älskar jätte mycket! hon går i min klass och är skit söt!
Blend Keshto : sötaste killen jag känner, jag saknar dig jättemycket blend
Basima Chahine : åh bassi, du är en gammal barndomsvän, jag älskar dig föralltid!!

Anton Strand Sherifi : du är en kille som jag var skit sur på först, men vi har blivit jättebra vänner på det senaste, jag älskar dig syster .

Sanna Gustafsson : sanna, du är min bästis, jag älskar dig, du får mig alltid att le.

Jenny Nyqvist : jenny, skitsöt! känner inte så bra, snackat då och då med dig, verkar jätte snäll.

Ida Sunemar : vet inte riktigt vem du är.. ;)

Julia Wessberg : julia, du är min stora syster, ser upp till dig sjukt! du är den som jag saknar mest på denna jord!
Evelina Hansson : känner inte så braa, men du har världens goaste humor och ser alltid glad ut haha! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0