(a)

hejsan!
blogg.se dampade imorse så jag lägger ut smink steg för steg nu istället!..
lite allmänt just nu: skypar med sötnosen johannaaa.. ;)
snart drar vi på läger och då blir de inte uppdatering förens måndagen :( segt? ja0 ni får klara er!
kommentera mycket!!!
först tar jag foundation i hela ansiktet & smetar ut det med en sådan dära pads :)
sedan tar jag ett fast puder, runt ögonen :)
obs, igga mina miner-....
sedan tar jag eyeliner och målar, (oftast rakare... ;d )
efter det tar jag mascara ungefär 3-4 lager.
imorseeee :*
ska nog sätta mig och försöka göra ettt video inlägg..
pussss

Kommentarer
Postat av: johanna

heej din söta fiss!! (L)

2011-12-02 @ 16:56:37
Postat av: klara

Älskar eyeliner bilderna haha <3

2011-12-02 @ 19:28:44
URL: http://klarafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0